PTT'nin iştiraklerinden PTTeM Teknoloji ve Elektronik Hizmetler şirketi, kadrosunu genişletmek için yeni personel alımı gerçekleştireceğini duyurdu. Müşteri Hizmetleri Görevlisi pozisyonu için aranan nitelikler ve iş tanımı nedir? Başvuru için gerekli olan koşullar nelerdir? Başvurular hangi platformlar aracılığıyla ve ne şekilde yapılmalıdır?
PTTeM Yeni Takım Arkadaşları Arıyor
İşin Tanımı
- Müşterilerden gelen istek, görüş ve şikayetlerin dikkatle incelenmesi,
- Müşteri geri bildirimleri üzerine ilgili birimlerle etkileşim kurulması ve müşteri memnuniyetini merkeze alarak çözümler geliştirilmesi,
- Müşteri tatmin düzeyinin ve sunulan servis standartlarının yükseltilmesi,
- İlgili raporların birim sorumlusuna düzenli olarak sunulması,
Aranan Özellikler ve Nitelikler
- Analitik düşünme yeteneği, bilgisayar becerileri, ikna edebilme ve pazarlama yetkinlikleri,
- İletişim gücü ve ifade becerisi, iş deneyimi, sorunları çözme ve öz inisiyatif kullanabilme,
- Takım içinde uyumlu çalışabilme, mesleki ve teknik bilgiye sahip olma,
Eğitim ve Deneyim Gereksinimleri
- Minimum önlisans derecesine sahip olmak,
İş Deneyimi ve Beceriler
- Müşteri ilişkileri, back office ve çağrı merkezi alanlarında deneyimli,
- CRM yazılımları kullanımında ve hizmet seviyesi hedefleriyle çalışmış,
- MS Office uygulamalarına hakim,
Kişisel Yetkinlikler
- Müşteri memnuniyetini ve sadakatini sağlama kapasitesine sahip,
- Görev ve sorumluluklarını düzenli takip edebilen,
- Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilen,
İletişim ve Takım Çalışması
- Güçlü ikna kabiliyetine ve iletişim becerilerine sahip,
- Yüksek özgüven ve disiplinli çalışma prensibine sahip,
- Takım çalışmasına yatkın ve etkili bir ekip üyesi,
Diğer Şartlar
- Açık ve etkili telefon konuşması yapabilen, net diksiyona sahip,
- Hedefler doğrultusunda çalışma motivasyonuna sahip,
- Erkek adaylar için askerlik görevini yerine getirmiş,
- Ankara'da yaşayan veya yaşamaya hazır olan,